fredag, januari 07, 2005

Julklappsinvigning!

Idag invigs en av mina julklappar från min bror Mats. Hans julklapp innebär att jag åter kommer bidra till en viss ökning av strömmen av data som far igenom jord, hav och luft kors och tvärs över hela vår något äggformade planet.
Den uppmärksamma läsaren noterade genast ordet "åter" och kanske undrande stället sig frågan hur och när jag senast bidrog till detta flöde. Jag ska göra mitt bästa att svara på detta, men det hela är inte helt lätt eftersom många år har passerat och bidrar till en viss försämring av min minnesförmåga.
Nåväl, jag ska sluta prata strunt och komma till saken. Året var nog 1995 (ni som vet bättre: rätta mig om jag har fel; övriga gör sig icke besvär) och jag hade en nätt hemsida på Akademi Båstad. Den innehöll inte speciellt mycket, men det fanns några länkar och lite annat smått och gott. Om/när jag kommer på saker som fanns där ska jag göra mitt bästa för att återskapa det så ni kan se att jag redan då var en mästare på att skapa dataflöde kors och tvärs över får hemort Tellus.

Etiketter: