lördag, januari 08, 2005

Årtusendets (kanske) bästa erbjudande!

Då jag haft några dagar ledigt i Linköping tog jag i veckan tag i saker och ting och resultatet blev... (publiken håller andan) ...ett par låtar. Jag har spelat in låtar tidigare i mina dagar, men det var ganska länge sedan sist eftersom skolan upptar så mycket av min tid. Nåväl, resultatet av de senaste dagarna är Abandoned Playground och December. Båda låtarna är i min mening ganska sömniga, så se till att du inte har en tid att passa när du lyssnar på dem... :) Framförallt December blev inte som jag ville att den skulle bli, så jag kommer nog spela in den igen. Betrakta alltså December som något av en betaversion.

Till er som känner er lite tveksamma till att lyssna på låtarna kan jag ge några betryggande ord: de är helt och hållet intrumentala så ni behöver inte oroa er för att få hörselskador pga hiskligt dålig sånginsats från min sida.

Så missa inte detta otroliga erbjudande som endast gäller 2000-talet ut (eller så långt lagret räcker)!

Etiketter: