måndag, juni 04, 2007

Två bröllop och en 25årsdag

I helgen var jag på bröllop i Växjö. Det var Johan, en klasskompis från högskolan, som gifte sig med Birgitta. De gifte sig i ett mysigt kapell utanför Växjö, och därefter var det fest i en gammal slotsruin (som jag glömt bort namnet på). Väldigt bra på alla sätt, och dessutom fick man träffa en bunt gamla klasskompisar!

Samtidigt som detta utspelade sig i Växjö hade min kusin Patrik 25års fest i Hjärnarp. Detta kalas kunde jag tyvärr inte gå på eftersom bröllop självklart går föra 25årsfest. Men... vad få visste (jag visste det definitivt inte) var att Patrik och Helen skulle ta tillfället i akt och gifta sig samtigt! Så då missade jag min kusins 25årskalas och hans bröllop. Man kan ju bara vara på ett ställe samtidigt.

1 Comments:

  • hej Gris Tony,
    Synd att du missar bröllop...
    It is said att man kommer att själv gå på bröllop efter man gått [2*pie] gångar bröllop.. Kanske är det bra att missa bröllop ibland också.. waaaa.
    Försätta att blogga efter semester.. jag gillar att kännna how sad u are efter dina poor cyklar har blivit stulen på en diskret tidsperoid. Poor boy... :(

    who I am.
    --^^ a sweet Robort from UFO.

    By Anonymous Anonym, at måndag, 06 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home