måndag, mars 07, 2005

Veckan som gick (och lite till)

28 Februari, måndag
Morgontemperatur: -15 grader
Har min sista labb i Datorteknik. Nyser lite till och från. Missar Filmkrönikan och Vetenskapensvärld. Somnar butter över detta och aningen sliten efter dagens övningar.

1 Mars, tisdag
Morgontemperatur: -12 grader
Vaknar och känner mig väldigt risig. Sitter hemma och snörvlar och xjobbar hela dagen. Käkar lite tabletter och kivi. Enea Epact ringer och vill att jag ska komma på intervju kl 13 dagen efter. Jag tackar ja. Går och lägger mig tidigt.

2 Mars, onsdag
Morgontemperatur: -16 grader
Vaknar. Känner mig risigare än igår. Snörvlar och snyter mig om vartannat. Käkar tabletter och cyklar till Enea Epact för intervjun. Den går hyfsat. Cykal vidare tills skolan för att göra klart min tidsplaneraing för xjobbet. Lämnar in den till handledarna och cyklar hem igen. Lägger mig för att tycka synd om mi själv i soffan. Rör inte en fena på flera timmar. Går och lägger mig.

3 Mars, torsdag
Morgontemperatur: -19,5 grader
Sitter hemma och snörvlar och xjobbar på förmiddagen. Cyklar till skolan vid 11 för att få hjälp med att kompilera en grej till mitt xjobb. Sitter där och skriver och snörvlar och tycker att det är jävligt synd om mig fram till klockan blir två. Cyklar hem och lägger mig på soffan några timmar. Xjobbar lite till. Missar Ane Brun på hg för att jag är sjuk.

4 Mars, fredag
Morgontemperatur: -11 grader
Vaknar. Känner mig realtivt frisk och utvilad efter 12 timmars sömn. Xjobbar hemma fram till lunch. Möte med handledarna kl 13. De tycker jag ska ändra en massa i tidsplanen. Åker hem. Åker till stan för att gå på finalen i Rockkarusellen med en kompis. Åker hem innan vi får reda på resultatet.

5 Mars, lördag
Morgontemperatur: -15 grader
Ytterligare en 12timmarsnatt. Xjobbar på förmiddagen. Handlar (har inte gjort det på hela veckan). Xjobbar. Inflyttningsfest hos en kompis på kvällen. Går ut. Träffar en kille i bandet som vi hejade på i fredags. De kom femma. Käkar en korv. Går hem.

6 Mars, söndag
Morgontemperatur: -14,5 grader
Vaknar halv nio. Känner mig frisk. Xjobbar. Spelar XBox. Xjobbar. Handlar chips. Ser på Donnie Darko. Köper Donnie Darko. Somnar.

7 Mars, måndag
Morgontemperatur: -4 grader
Vaknar. Xjobbar. Lyssnar på radion och får höra detta. Funderar över hur stora skygglappar somliga har. Åker till skolan. Xjobbar. Åker hem. Skriver blogg. Räknar efter hur många timmar jag xjobbade förra veckan. Knappt 45 blir summan. Skriver blogg.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home